Yakir LasryMüşteri İlişkileri Kıdemli Başkan Yardımcısı
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Tutkulu müşterileri seviyorum. En iyi elçilerimizden bazıları, biz onlara yardım edene dek son derece hüsrana uğramış ancak sonrasında en büyük hayranımız olan kişiler. End of quote.
Yakir, MyHeritage'da satış ve müşteri desteği de dahil olmak üzere müşteri ile doğrudan iletişim kurulan tüm faaliyetleri yönetiyor.

Satış alanında güçlü bir temele sahip olan Yakir, "endüstri standardı" gibi ifadeler kullanmak yerine müşterilere en iyi deneyimi sunmak adına sistemleri yeniden oluşturmayı tercih ederek MyHeritage'a bir yaratıcılık duygusu getiriyor.

Satış alanında çalışmaya Memo Global'de başlayan Yakir, kısa sürede test ve yeni pazarlar ile metodolojileri araştırma bölümüne yükseldi ve nihayetinde yeni bir ürünü tanıtmak üzere bir çağrı merkezinin oluşturulmasına öncülük etti.

MyHeritage'a 2010'da katılan Yakir, şirketin çağrı merkezini tek başına kurdu. Gösterdiği yüksek performans sayesinde, müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırmaktan ve müşteri deneyimini optimize etmek için süreçler ve materyaller geliştirmekten sorumlu olduğu müşteri destek departmanının yöneticiliğine terfi etti. Yakir'in çabaları sayesinde MyHeritage, sayıları sürekli artan milyonlarca memnun kullanıcıdan oluşan bir kitle içinde göz kamaştıran bir üne sahip.

Herzliya Disiplinlerarası Merkezi'nden işletme ve hukuk alanlarında lisans derecelerine sahip olan Yakir'i çalışmadığı zamanlarda genellikle buz hokeyi pistinde veya boks ringinde heyecan ararken, MyHeritage futbol takımında yıldız bir oyuncu olarak ve hatta uçurumlardan BASE jumping yaparken bulabilirsiniz.